Sint Jacob, Meerhoeve

Spijkerboorweg 500 2037 EB Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Meerhoeve - Haarlem op 16 oktober 2020 Geverifieerd

Mijn moeder is erg opgebloeid sinds ze hier verblijft. De medewerkers zijn lief voor haar en ook naar ons als familie zijn ze altijd heel aardig. Ik geef ze een tien plus. Mijn moeder kan terughoudend zijn, maar de medewerkers weten dan toch dingen voor elkaar te krijgen. Zo betrekken ze haar actief bij de activiteiten. Als ze er eenmaal is, vindt ze het toch heel leuk en heeft ze een brede glimlach op haar gezicht. Het gebouw steekt met kop en schouders uit boven andere instellingen die we hebben bezocht. Het is modern en breed opgezet, het oogt niet alsof je op een gesloten afdeling bent. Mijn moeder kan ook een rondje lopen naar de verschillende huiskamers en dat geeft een vorm van vrijheid die voor haar heel prettig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Meerhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.