Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België

Belgiëlaan 3 2034 AV Haarlem
023-7601900
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België - Haarlem op 28 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als er iets met mijn moeder is, dan word ik gebeld. Ik heb het gevoel dat de afspraken nagekomen worden. Alleen wanneer er een uitzendkracht ingezet wordt, dan schroomt het hierin nog wel eens. Maar de vaste medewerkers komen de afspraken na. De verzorging opzich is wel goed, alleen qua behandeling is er niet meer veel te doen voor mijn moeder. Ik heb wel het gevoel dat wat er aan behandeling gedaan kan worden, dat dit toegepast wordt. De omgang van de medewerkers ervaar ik als prettig. Een voorbeeld hierin is; wanneer er iets is, dan wordt er tijd voor mij gemaakt desondanks de drukte. Per e-mail krijg ik een nieuwsbrief en ook per post krijg ik informatie opgestuurd. Wanneer ik om informatie vraag, dan krijg ik de gevraagde informatie. Ik ervaar dit als goed. De vaste medewerkers doen hun best. Zij luisteren naar mijn wensen. Alleen bij de uitzendkrachten ervaar ik dit nog wel eens als een minpunt. Dit komt omdat de uitzendkrachten minder weten. Zij kennen bijvoorbeeld mijn moeder en haar achtergrond niet. Hierdoor moet ik veel meer uitleggen. De kamer van mijn moeder heeft veel ruimte. Het ziet er ook netjes en redelijk uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.