Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België

Belgiëlaan 3 2034 AV Haarlem
023-7601900
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België - Haarlem op 27 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als je binnenkomt is het licht en warm. Het is er schoon. Wanneer er iets mis is, worden we hierover telefonisch geïnformeerd. We hebben via de mail contact. Ik kan zelf ook contact opnemen. Je kan je verhaal kwijt. Ze luisteren, maar vertellen ook hoe het verloop is van ziekte. Ze nemen de tijd voor je. Als mijn moeder het nodig heeft, krijgt ze een arm om haar schouders. Ze krijgt warmte en de aandacht die ze op sommige momenten nodig heeft. Die aanraking vind ik heel erg belangrijk. Als mijn moeder onrustig is, wordt er met haar gepraat en gaan ze bij haar zitten. Als ik niet mee kan naar de arts, gaat er iemand van de verzorging mee. De activiteiten die er plaatsvinden, staan in een brochure. In het huis zelf hangt er ook informatie wat er gedaan wordt of wat er gedaan is. Als er calamiteiten zijn, worden wij gebeld. De communicatie naar elkaar toe is heel duidelijk. Mijn moeder voelt zich daar heel gelukkig en dat is voor ons een super gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.