Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België

Belgiëlaan 3 2034 AV Haarlem
023-7601900
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België - Haarlem op 28 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken gaan altijd volgens afspraak, keurig op tijd. De medewerkers maken mijn moeder heel gelukkig en dat is voor mij het allerbelangrijkste.De verzorging is dus goed. De medewerkers zijn heel behulpzaam als men tijd heeft. Als men ergens mee bezig is maken ze dit eerst af, en dat begrijp ik.Zelfs over de kleinste dingen word ik heel goed geïnformeerd, dus goed op de hoogte gehouden. Er wordt goed naar mij geluisterd, en er wordt meteen actie genomen. De accommodatie is heel kleinschalig, maar heel gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.