Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België

Belgiëlaan 3 2034 AV Haarlem
023-7601900
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België - Haarlem op 5 januari 2018 Interview

Het is een noodgebouw, maar het heeft wel een gezellige uitstraling. Er was een binnentuin en mijn vader vond het leuk om daar te zitten. De gezamenlijke huiskamer vond ik gezellig ingericht. Mijn vader had een ruime kamer met een eigen douche en toilet. Ik vond zijn kamer prima. In het begin waren er meer vaste verzorgenden, dus meer vaste gezichten. De laatste tijd waren er meer verschillende vrijwilligers. Dat vond mijn vader niet prettig. Ik vond dat het zorgleefplan goed werd nagekomen. Ik vond dat de verzorgenden mij goed op de hoogte hielden. Als er wat met mijn vader was belde ze mij meteen op of ze stuurde mij een e-mail. Ik vond dat heel effectief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.