Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België

Belgiëlaan 3 2034 AV Haarlem
023-7601900
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België - Haarlem op 1 februari 2018 Interview

Ik was niet tevreden over de verzorging en behandeling van mijn familielid. De verzorging verschilde heel erg per verzorgende. Sommige medewerkers vond ik wel heel goed. We hebben verschillende gesprekken gehad. Dan ging het een maand goed, maar daarna ging het weer slecht. Ik miste soms kleding. Ook zag ik mijn familielid weleens in kleding van andere mensen. Regelmatig trof ik hem in zijn eigen vuil, in bed aan. Dat vond ik heel erg. Sommige medewerkers gingen wel goed met hem om. De verzorgenden benaderden hem en ook mij goed. Als ik met iets kwam, dan werd dat door sommige medewerkers wel opgelost, maar door andere niet. Er werd geluisterd, maar ik zag er niet vaak wat van terug. Ik voelde me dan ook niet altijd door iedereen serieus genomen. De medewerkers probeerden de zorg te laten aansluiten op mijn familielid, maar dat lukte in mijn ogen niet altijd. Mijn familielid was daar dan ook niet tevreden. Het zijn noodgebouwen. Dus je kunt er niet teveel van verwachten. Mijn familielid had een leuke kamer, maar ik vond de schoonmaak van zijn kamer slecht. De locatie vind ik niet geweldig. De instelling ligt namelijk aan een weggetje achteraf, naast bijvoorbeeld een voetbalveld. Ik had de keuze om mijn familielid naar beneden te laten verhuizen of naar een andere locatie binnen de stichting. Ik heb voor het laatste gekozen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.