Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België

Belgiëlaan 3 2034 AV Haarlem
023-7601900
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België - Haarlem op 22 juni 2021

Delier

Onze moeder heeft het een maand heel fijn gehad op huisje Hasselt. Lief personeel, niks was teveel. Rustige benadering, rustige uitstraling. Gaven nooit de indruk het druk te hebben of geen tijd. Er is goed gekeken naar wat zij nodig had. Een afspraak voor een familiegesprek moest ikzelf wel actief achteraan, dat vond na 4,5 week plaats, dat vind ik te lang. Maar verder alleen maar complimenten, we kijken terug op een, ondanks de omstandigheden, fijne tijd voor haar waarin zij goed opgeknapt is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België - Haarlem

Bedankt voor het plaatsen van deze waardering. We nemen uw advies ter harte!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Klein België? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.