Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Nieuw Overbos - Heemstede op 12 januari 2018 interview

8.2

De medewerkers doen hun uiterste best, vind ik. Als ik hoor dat op de afdeling van mijn moeder een medewerker voor negen bewoners moet zorgen, vind ik dat niet kunnen. Maar daar kunnen de medewerkers niets aan doen. De medewerkers gaan buitengewoon vriendelijk, vrolijk en meedenkend met mijn moeder om. Ik heb een heel tevreden moeder. Ze is heel gemakkelijk en tevreden over de zorg die ze krijgt. Het loopt zoals het naar mij idee moet lopen. Verder vind ik het gebouw licht, redelijk ruim en het ziet er prima uit. De vloeren op de slaapkamer van mijn moeder en in de huiskamer kunnen wat schoner, naar mijn idee.

Bent u of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Nieuw Overbos? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.