Sint Jacob, Woonzorgcentrum Nieuw Overbos

Burgemeester van Lennepweg 207 2101 RE Heemstede
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Nieuw Overbos - Heemstede op 16 oktober 2020 Geverifieerd

Heel tevreden ben ik over het verplegend personeel. Ik heb heel veel respect voor wat ze doen. Mijn moeder ligt op een hele zware afdeling; dus ze heeft bij bijna alles hulp nodig en dat geven ze. Ze geven ook persoonlijke aandacht. Als mijn moeder bijvoorbeeld erg onrustig is, laten ze haar in de ruimte van het verplegend personeel zitten. dan wordt ze weer rustig. Ze lakken ook nog steeds haar nagels. Ik ben het minst tevreden over het aantal personeelsleden wat op een zo zware afdeling ter beschikking is. 's Avonds werken er twee zorgmedewerkers. En dat is veel te weinig als er twaalf mensen naar bed geholpen moeten worden. Het komt voor dat mijn moeder in haar ontlasting ligt te draaien; ze kan zelf niet opstaan. Omdat het personeel met andere cliënten bezig is kunnen ze mijn moeder niet meteen helpen en verzorgen. Ik neem het het verplegend personeel niet kwalijk; zij doen wat ze kunnen. Er zou gewoon meer verplegend personeel moeten werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Nieuw Overbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.