Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Nieuw Overbos - Heemstede op 2 januari 2018 interview

7.3

Mijn moeder is een keer ontsnapt. Voor een gesloten afdeling vind ik dit niet kunnen. In het huis is het ook veel te droog. Zo kunnen mijn moeder en andere bewoners uitdrogen. Ze moeten iets aan de luchtvochtigheid doen. Er is ook een onpraktische grote deur, maar de kamers zijn wel groot. In beginsel wordt mijn moeder hier goed verzorgd. Ze krijgt voldoende aandacht. Mijn moeder is alleen redelijk agressief. De standaardoplossing is dan medicatie toedienen, maar ik vind dit te snel. Ik snap het wel, maar ik vind het een verkeerde oplossing. Wel hebben ze op mijn aandringen de medicatie verlaagd. Ik ben verder niet tevreden over de manier waarop de arts communiceert. Ik heb een lange tijd opmerkingen geplaatst, maar ik heb het idee dat hier niets mee wordt gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Nieuw Overbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.