Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide

Floris van Adrichemlaan 15 2035 VB Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide - Haarlem op 28 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

De accommodatie is goed geschikt, het ziet er verzorgt uit. Alles wat er nodig is voor de verzorging, is aanwezig. Er is een restaurant aanwezig. Mijn vader heeft een eigen kamer, die ziet er goed uit. Ze gaan netjes met mij om en zijn altijd bereikbaar als ik wat vraag. Ik wordt netjes behandeld en ze gaan serieus met mij om. Als ik wat bespreek, gaan sommige dingen niet in één keer goed. Dan komt het nog een keer te sprake, maar ik heb er begrip voor dat het niet in één keer goed kan gaan. Ik ben tevreden met hoe hij behandeld wordt, er is genoeg aandacht voor mijn vader. Ze doen alles wat mogelijk is om hem zo goed mogelijk te ondersteunen. Ze zijn altijd bereikbaar en serieus. Er zijn genoeg activiteiten, mijn vader wordt hier persoonlijk op geattendeerd in een eetgroep. Er zijn nieuwsbrieven, posters in de liften en mededelingenborden op verschillende plaatsen met informatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.