Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide

Floris van Adrichemlaan 15 2035 VB Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide - Haarlem op 6 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

De ruimte is toereikend voor mijn zus. De doucheruimte is wat krap en oubollig. Het wordt binnen de accommodatie allemaal een beetje oud. Als ik iets vraag dan wordt hier wel op gereageerd. Ik had een keer een zorgplanbespreking en toen kwam er niemand opdagen. Het nakomen van afspraken is niet slecht, maar het kan beter. Ze benaderen mijn zus op een gepaste manier. Ze is dement en ligt graag op bed, ze proberen haar wel te activeren door haar mee te nemen naar de woonkamer. Ze zijn in de omgang vriendelijk tegen mijn zus. Als ik vraag of ze ergens op willen letten, dan gebeurt het dus wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.