Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide

Floris van Adrichemlaan 15 2035 VB Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide - Haarlem op 26 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Dit is een oud gebouw, er zijn te weinig liften en deze gaan ook nog eens heel langzaam. Het gebouw komt niet warm en gezellig over. De medewerkers proberen er wel wat van te maken, ze proberen het gezellig te maken, zeker met de feestdagen. De slaapkamer van mijn vader kan ik niet klein of groot noemen. Er kan een bed, tafel, kast en een luie stoel in. Wij zijn erg tevreden over de vaste medewerkers, als er iets aan de hand is wordt er gelijk actie ondernomen en word ik gelijk gebeld. Ze proberen tijd voor ons te maken als wij vragen hebben en anders worden wij daarover teruggebeld. Afspraken worden gelijk nagekomen, als ik om een dokter voor mijn schoonvader vraag, dan wordt dat gelijk geregeld. De informatievoorziening is goed. Zoals ik al zei, wij worden telefonisch op de hoogte gehouden over het welbevinden van mijn schoonvader, als er iets aan de hand is worden wij dus gebeld. Ook worden wij wel aangesproken door het personeel als wij op bezoek komen en wordt er gevraagd of zij even met ons kunnen praten. Er is te weinig personeel ze werken zich uit de naad, daardoor kunnen ze niet de zorg geven die nodig is. Er worden ook veel mensen in huis gehaald van een uitzendbureau, die komen dan maar 1 of 2 keer en weten niet hoe de zorg gegeven moet worden. Met het gevolg dat de vaste medewerkers daardoor weer extra werk moeten verrichten. De reden waarom ik het hier wel zou aanbevelen is omdat onze ervaringen wel goed zijn. Maar nogmaals het gebouw is oud, dat heeft mij even doen twijfelen of ik het wel zou aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.