Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide

Floris van Adrichemlaan 15 2035 VB Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide - Haarlem op 6 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ik maak soms weleens afspraken over het douchen en het geven van medicijnen ten aanzien van mijn schoonmoeder. Ik merk dat hier niets mee gedaan wordt. Mijn schoonmoeder wil zelf ook niks en dan laten ze haar maar. Ze activeren haar niet om iets te doen. Een aantal personeelsleden is begaan en lief in de omgang met haar. Een aantal medewerkers hebben dat minder. Soms kan ze zichzelf nog aankleden. Haar bed komen ze pas in de middag opmaken. Mijn schoonmoeder heeft een eigen woonkamer. Er is een gezellig restaurant aanwezig. Er zijn ook verschillende gezamenlijke woonkamers waar ze gebruik van kan maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.