Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide

Floris van Adrichemlaan 15 2035 VB Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide - Haarlem op 12 januari 2018 Interview

Ik vind dat de medewerkers die ik ken allemaal erg lief zijn voor mijn vrouw. Ze behandelen haar met liefde en aandacht. Ik ben tevreden over de manier waarop er voor mijn vrouw gezorgd wordt. Door het personeelstekort loopt het allemaal weleens wat moeilijk, maar iedereen doet erg zijn best. Mijn vrouw heeft een gezellige kamer. Zij heeft een eigen doucheruimte met een toilet. Mijn vrouw is erg op zichzelf en daar wordt ze vrij ingelaten. Als ik iets vraag dan wordt er alle tijd genomen om naar mij te luisteren. Over het eten is mijn vrouw wel te spreken, zij vind dit erg lekker. Er zijn niet veel afspraken, maar de afspraken die mijn vrouw heeft, worden altijd netjes nagekomen. Ik heb het idee dat mijn vrouw hier wel tevreden is. Dat zegt zij zelf ook.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.