Waardering van Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide - Haarlem op 7 december 2017 interview

6.8

Ik vind het personeel heel erg wisselen. Ze werken veel met uitzendkrachten. Ik krijg vaak van mijn moeder te horen dat sommigen fouten maken in de medicatie. Daar is ze niet over te spreken. Sommige uitzendkrachten komen ook zomaar zonder te kloppen binnen en daar schrikt mijn moeder dan van. Mijn moeder is nogal op zichzelf en ze hebben daarin bepaalde afspraken gemaakt met haar. Het vaste personeel weet dus dat ze moeten kloppen of bellen. Ik vind dat de medewerkers op zich prima met mijn moeder omgaan. Degenen die ik gezien heb, vind ik aardig. Mijn moeder wordt gerespecteerd in het doen en laten wat ze zelf wil. Verder vind ik de persoonlijke verzorgster van mijn moeder heel goed. Ik heb een goed mailcontact met haar en die geeft ook direct antwoord. Ik vind de kamer van mijn moeder veel te klein. Het is één kamer met een piepklein keukenblokje en haar bed staat in de kamer. Ik vind dat je er nauwelijks kan bewegen zonder iets om te stoten. Ze heeft een douche met een hard opstaand randje en dat vind ik levensgevaarlijk. Ze is al eens een keer gevallen.

Bent u of werkt u voor Sint Jacob, Woonzorgcentrum Schalkweide? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.