Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Nieuw Delftweide - Haarlem op 7 december 2017 interview

5.2

Het maken van afspraken gaat makkelijk. Het nakomen ervan gaat niet zo goed. Ik vind de verzorging slecht. Mijn schoonzus is dement. Er is vaak helemaal niemand van het personeel in de buurt als ik op bezoek kom. De omgang van de medewerkers met mijn schoonzus vind ik heel aardig. Ze proberen op haar situatie in te spelen. Mijn schoonzus laat de zorg over zich heen komen. Er wordt wel geluisterd en het wordt opgeschreven, maar er komt geen vervolg op. Er zou bijvoorbeeld een slot op de kast komen, omdat ze alle kleding er uit haalt. Daar ben ik al twee maanden mee bezig. Ik voel ook wel dat er te weinig personeel is. Ik zie nu dat mijn schoonzus moeilijkheden krijgt met lopen. Dat komt volgens mij omdat ze de hele dag in een stoel zit en niet meer loopt. Het gebouw is helemaal gedateerd. De gangen zijn heel smal. Daar kunnen mensen met een rollator elkaar niet goed passeren. Ik vind het in het gebouw niet meer fris. Dat komt ook, omdat er op de gangen vaak gebruikt incontinentie materiaal staat. Mijn schoonzus heeft een eigen kamer met een douche en toilet.

Bent u of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Nieuw Delftweide? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.