Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 30 april 2018

Alles verloopt chaotisch. Wordt niet of niet goed gecommuniceerd met elkaar. Organisatie niet echt logisch. Hygiëne niet in orde. Relatie met apotheek problematisch. Van de instellingen, waar tot nu toe ben ik langs gewest is Jacob in de Hout de zwakste; zal ik aan niemand aanbevelen! Helaas soms geen andere oplossing.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem

Wij schrikken van uw ervaringen en willen heel graag met u in contact komen. Daarom vragen wij u contact op te nemen met Toni Kroon via T: 023 892 7900 of E: t.kroon@sintjacob.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.