Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 31 januari 2018 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De afspraken lopen goed, ook al zijn er niet veel gemaakt. Ik heb er verder geen zicht op hoe alles loopt. Het valt mij wel op dat er veel wisseling is van diensten en invalkrachten en dat dit niet straks is georganiseerd. Ook wordt er gezegd dat ze het druk hebben. De medewerkers zijn lief, vreselijk aardig, doen hun best, maar ze zijn niet actief op de afdeling bezig met de mensen, zoals kaarten, een spelletje of voorlezen. Ze doen de voornaamste dingen. Hier zit je goed en veilig. Er wordt altijd door iedereen goed naar mij geluisterd, maar ik weet niet of er ook iets mee gedaan wordt. Het gebouw is eigenlijk een oude zooi, maar het hoort bij de mensen. De kamers zijn mooi en hebben een eigen badkamer en toilet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.