Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 3 januari 2018 Interview

De vaste medewerkers vind ik heel goed. Zij gaan op een hele liefdevolle manier met mijn moeder om. Ik vind dat er veel uitzendkrachten zijn, die zijn niet overal van op de hoogte en hebben geen tijd om zich in de lezen. Dat vind jammer. Als ik een vraag heb, dan wordt dat opgezocht op de computer en dan mag ik het ook lezen. Als daar tenminste tijd voor is. Er is twee keer per jaar een mdo. Daar wordt ook een zorgplan gemaakt en iedereen houdt zich daar aan. Het aanzicht van het gebouw ziet er niet uit, maar er is een prachtige tuin met verschillende terrasjes. De kamer van mijn moeder vind ik prima, maar ze verblijft liever in de huiskamer bij de andere bewoners. Er is een kapsalon, een pedicure, manicure en een mondhygiëniste. Er zijn genoeg activiteiten, mijn moeder vindt ze allemaal erg leuk om te doen. Elke week is er zingen en daarna krijgen de bewoners een ijsje. Er komt één keer per jaar een schoenenverkoper en een kledingverkoper langs. Er komt af en toe ook een bloemverkoper langs, daar kunnen de bewoners verse bloemen kopen. Ik ben echt zeer tevreden over alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.