Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 11 januari 2018 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Er is te weinig personeel en de medewerkers kunnen over de 9 bewoners geen oog in het zeil houden. Er zijn bewegingssensoren voor als de bewoners 's nachts uit bed gaan en je hebt een code nodig om van de afdeling af te gaan. De afspraken lopen goed en het is zelfs zo dat ik word aangesproken als ik een afspraak vergeet. Het verdere contact loopt via mail of telefoon. Ik kom niet zo vaak, want het is moeizaam converseren en mijn oom praat constant over vroeger. Hij slaapt de hele dag in de stoel in de woonkamer. De prikkels lopen terug en hij gaat hard achteruit. De medewerkers luisteren goed, daar wordt werk van gemaakt of ze zoeken het uit. Het gebouw is vrij oud en ziet er binnen verouderd uit. De omgeving geef ik een onvoldoende, het is heel lawaaierig en best gevaarlijk Hij heeft een eigen kamer, met badkamer en toilet. Ik heb voor hem begeleiding bij Saar ingehuurd, zodat een keer per week iemand komt om met hem thee te drinken of een ommetje maakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.