Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 13 juni 2018

Er zijn zeker medewerkers die hun uiterste best doen en er in positieve zin uitspringen. Zij zien/horen de bewoners wel en handelen passend maar overwegend is de geleverde kwaliteit gebaseerd op mijn eerstelijnsverblijf in Sint Jacob in de Hout ver onder de maat. Heb stellig de indruk dat de kwaliteit puur gemeten wordt aan is het taakje op het lijstje gedaan, mooi dan staat er weer een vinkje.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem

Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening. Graag komen we met u in contact. Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met Toni Kroon via T: 023 892 7900 of E: t.kroon@sintjacob.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.