Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 5 januari 2018 Interview

Het belangrijkste vind ik de verzorging en die is naar mijn mening goed. Sommige medewerkers vind ik beter dan anderen. Dat heeft ook te maken met een klik die je wel of niet met iemand hebt. Ik vind wel dat er ontzettend weinig personeel is. Er komt niet altijd iemand voor terug als er een personeelslid vertrekt. Soms is er niemand van het personeel op de afdeling aanwezig. Mijn moeder heeft een eigen kamer met een nis waar haar bed staat, een keukenblokje en een badkamer. Ik vind dat voldoende voor haar. Het gebouw vind ik een beetje gedateerd. Het is niet ongezellig en de sfeer is niet kil. Mijn moeder verblijft hoofdzakelijk in de gemeenschappelijke woonkamer. Er worden wel activiteiten georganiseerd in een aparte ruimte. Er zijn een restaurant en een grand café in het gebouw, waar je ook als bezoeker kunt gaan zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.