Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 23 november 2017 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het bevalt mij hier prima. Ik word op tijd geholpen en als ik op het alarm druk moet ik af en toe lang wachten. De medewerker helpt mij elke dag met het wassen en aankleden, brood klaar maken. Zij zijn allemaal heel erg lief, maar ze hebben het hele erg druk en geen tijd voor een praatje. Het vaste personeel heeft in de avond wel tijd voor een praatje, omdat ik dan de laatste ben. Ze hebben het elke dag vreselijk druk. Mijn kwaliteit van leven is heel goed, ik vermaak me goed, heb hobby's, doe mee aan de activiteiten en ga ook nog op vakantie. Er is hier bos in de buurt, het centrum is op 20 minuten loopafstand en in Heemstede is een lange winkelstraat. De gangen in het gebouw zijn een beetje smal, het is oud, maar toch heel gezellig. Het eten is goed en ik elke dag naar het restaurant, omdat het gezellig is. Voor de hele week wordt het op de kaart gezet en je kunt kiezen uit 2 menu's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.