Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 21 december 2017 interview

6.8

Het gebouw vind ik slecht. Het is heel oud en een verbouwing wordt steeds op de lange baan geschoven. De parkeergelegenheid vind ik ook slecht. Mijn vader heeft een kamer met een keukenblokje en een badkamer. Daarnaast heeft hij een apart slaapgedeelte in de kamer. Hij verblijft veel op zijn eigen kamer. Eten doet hij in de gemeenschappelijke huiskamer. Soms gaat hij wel naar het restaurant, bijvoorbeeld als er een voorstelling is. Hij wandelt ook nog in de tuin. Een enkele keer gaat hij naar de fysiotherapie. De ruimte daarvoor vind ik klein. Mijn vader heeft een doodswens. Dat wordt een beetje in de wind geslagen. Aan andere wensen wordt wel gehoor gegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.