Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 23 november 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is hier erg onpersoonlijk, omdat het te groot is. Er is te weinig personeel, maar dat is overal. De laatste paar dagen komt de medewerker erg laat. Dat vind ik erg vervelend, want laatst moest ik ook nog weg. Ze kunnen er niks aan doen en ze doen hun best. Ik kan mezelf wassen en aankleden, maar ik word in de ochtend en avond geholpen met mijn kousen. Ze maken ook mijn bed op en maken mijn ontbijt en lunch. Tegen half zes ga ik naar het restaurant voor het warme eten. Ik kan niet goed lopen en de afstand is ook heel ver, dus ik moet gehaald en gebracht worden. De medewerker komt dan niet altijd op tijd en dat vind ik vervelend. Wachten is natuurlijk nooit leuk. Ik heb een heel mooi leven gehad en ik geniet nu nog. Ik zit op een mooi punt, mooi uitzicht en soms erg druk buiten. Het aanrecht is beperkt, maar dit is een prettige kamer. Het ligt aan je zelf hoe je de kamer inricht, ik heb mijn eigen meubels en daarom voel ik mij hier fijn. De maaltijden zijn erg rommelig. Tussen 5 en 6 uur kan je eten in het restaurant en de een komt en de ander gaat al weer. Op deze manier krijg je geen contact met de andere bewoners. De verzorging in het restaurant is erg goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.