Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 10 januari 2018 Interview

Het valt me op dat er veel meer medewerkers in het kantoortje bezig zijn, dan op de afdeling. Ik vind dat ze te veel administratie moeten doen. Er is meestal wel een medewerker op de afdeling aanwezig. De medewerkers zijn vriendelijk en gaan met respect met mijn moeder om. Ze zullen haar niet betuttelen. Mijn moeder wil niet zo veel meer en dat vinden de medewerkers prima. Ze proberen haar wel te activeren door dingen te doen in de gezamenlijke huiskamer. Daar doen ze hun best in. Bepaalde betaalde activiteiten zijn weggevallen, omdat de activiteitenbegeleidster is weg gegaan. Verder is er elke dag wel iets te doen en dat vind ik goed. Ze nemen de tijd voor mij als ik iets wil aangeven. Ze hebben hier halfjaarlijks een gesprek daarin worden de grote lijnen voor de zorg besproken. Er ging onlangs iets mis met de procedure voor een recept. Ik had het afgegeven bij een medewerker van het Sint Jacob en toen kreeg de dokter het te laat. De richtlijnen vind ik hierin niet helemaal duidelijk. De administratie vind ik soms wat rommelig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.