Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Stichting Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 14 december 2017 Interview

Ik merk duidelijk verschil tussen het management en de verpleging. De verpleging vind ik heel erg hun best doen. De afspraken vind ik wisselend gaan en dan heb ik het over het management. De afspraken met hen worden niet altijd nagekomen. Daarin mogen ze concreter zijn. Als ik na vraag of er iets gebeurd is, dan krijg ik als antwoord dat het doorgegeven is en dan weet ik nog niets. Dit vind ik triest. Er is hier veel nieuw personeel en veel stagiaires en het valt me op dat niemand zich verantwoordelijk voelt. Bijvoorbeeld voor het schoonmaken, maar dat is inmiddels opgelost en dat gaat nu steeds beter. De medewerkers behandelen mijn moeder serieus. Er zijn bepaalde dingen waar ik blij van wordt, omdat ik merk dat ze dat onder hun aandacht hebben. Ze hebben bijvoorbeeld aandacht voor haar kleding en ze houden haar medicijnen goed in de gaten. Ik vind het gebouw gedateerd, alles is oud. Er worden hier wel veel activiteiten georganiseerd. Ze hebben nu een maandkalender en er wordt wekelijks gezongen, er wordt gegolfd en optredens verzorgd. Verder is er nog beweging met fysio en gym. Dat vind ik positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.