Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 5 februari 2018 Interview

Ik vind dat de medewerkers en verzorgenden het op zich goed doen. Ik vind het wel jammer dat er niet veel vaste krachten zijn. Er is naar mijn idee teveel wisseling, vooral op de dementie afdeling. De vaste krachten zijn goed in hun werk. Die geef ik echt een acht. De medewerkers zijn erg alert en letten goed op mijn familielid. Als ik klachten heb, dan wordt er geprobeerd om dat op te lossen. Bij de manager vind ik altijd wel een luisterend oor, zo ook bij de vaste medewerkers en verpleegkundige. Ik vind de afdeling wel goed, maar niet altijd even schoon. Ik vind de accommodatie redelijk. Ik vind het wat hokkerig. Het is een kleinschalige afdeling voor acht bewoners. De kamer van mijn familielid vind ik wel goed. Ze heeft eigen sanitair en dat vind ik een goede zaak. Ik zou graag op de afdeling zelf wat meer aangepaste activiteiten zien. De reden dat ik deze instelling niet aan zou raden is het gebrek aan vaste verzorgenden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.