Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 15 januari 2018 Interview

Ik vind de locatie slecht. Het betreft een gesloten afdeling. De afdeling van mijn tante zit in het souterrain. Dat voelt alsof ze mijn tante hebben weggestopt. Het gebouw is sterk verouderd. In mijn beleving hangt er een negatieve energie. Ik vind dat het allemaal heel oud aan doet en dat het er niet fris en vrolijk uit ziet. Ik denk dat het echt zou opknappen als er in de huiskamer ander meubilair zou komen en wat meer bloemen. Het beleid is dat als een cliënt iets niet wil, dan hoeft het ook niet. Ik zou graag zien dat mijn tante meer gaat lopen. Ik heb het personeel gevraagd of een ergotherapeut of een fysiotherapeut mijn tante hierbij zou kunnen stimuleren. Ik weet niet of dat gebeurd is, want ik krijg nooit een terugkoppeling hierover. Ik merk geen verbetering bij mijn tante. Ik ben ontevreden over hoe de kamer van mijn tante wordt schoon gemaakt. Ik hoop dat die kamer nu eens goed wordt opgeruimd en schoon gemaakt. Ik heb dit al eens aangekaart bij het personeel, maar tot op heden wordt dit niet echt goed opgepakt en ook niet teruggekoppeld. Het valt mij op dat er veel personele wisselingen zijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem

Het spijt ons te moeten lezen dat u over een aantal zaken niet tevreden bent. Wij willen graag met u in gesprek komen en vragen u contact op te nemen met de manager van Jacob in de Hout via tel.nr. 0621819005 of e-mail t.kroon@sintjacob.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.