Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 23 november 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik woon hier nog niet zo lang maar tot nu toe ben ik over de meeste dingen tevreden. Ik heb een prettig appartement met een gescheiden slaapgedeelte, een keukentje en een eigen badkamer. Het zou wel wat ruimer mogen zijn want het is soms lastig manoeuvreren met de rolstoel. Het verzorgend personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam al moet ik soms wel even wachten voordat ze tijd hebben om me te helpen. Bij de invalkrachten moet ik steeds weer uitleggen wat er moet gebeuren, dat vind ik soms wel lastig omdat ik soms wat vergeet te vertellen en dan moet ik weer bellen voor hulp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.