Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 26 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Mijn kamer bevalt me uitstekend. Het is voor mij ruim genoeg. De zusters zijn allemaal beleefd en accuraat. Ze luisteren serieus als er iets is. Mijn medicijnen leggen ze voor me klaar. Ik had fysiotherapie, maar dat is gestopt. De afspraken met de kapper zijn keurig op tijd. Ze doet het perfect. Alles is hier eigenlijk goed, met uitzondering van het eten. Het eten vind ik verschrikkelijk. Alles is doodgekookt. We hadden laatst spinazie, dat was zo waterig. Er zitten geen vitaminen meer in. Vaak doe ik extra boodschappen beneden in het winkeltje, dan maak ik zelf iets te eten klaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.