Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 31 januari 2021

N.v.t.

Dementie

Mijn moeder is 91 en zat op de gesloten afdeling Het Hofje van Jacob. Slechte verzorging. Regelmatig natte luiers en rode billen, er werd te weinig verschoond. Slechte communicatie tussen verzorgers en contactpersonen. 2 gouden armbanden en 1 gouden ring vermist geraakt tijdens de lockdown en de verzekering van Sint Jacob dekt de schade niet, en bij de locatiemanager vind je geen gehoor. Volgens hem had mijn moeder ze verloren, maar dan waren ze gevonden in de gangen of kamers. Mijn moeder is nu verhuisd naar een andere instelling maar niemand heeft afscheid van haar genomen. Kamers en toilet/badkamer worden slecht schoongemaakt. Tijdens de Corona 39 verschillende verzorgers geteld. Het computerprogramma CarenZorgt werkt eenzijdig, opmerkingen van de contactpersonen worden niet gelezen. Er wordt niet gebeld bij valpartijen of andere ongelukjes. Twee brillen kwijtgeraakt en kledingstukken, terwijl de was door de contactpersoon werd gedaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem

Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening. Graag komen we met u in contact. Wij vragen u vriendelijk contact op te nemen met Nico Fakkel, n.fakkel@sintjacob.nl, of via 023 892 79 00

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.