Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 13 januari 2019

mijn moeder is er verzorgd, over het algemeen ben ik heel ontevreden over de faciliteiten van het gebouw, maar ook waren er medewerkers die hun afspraken die niet zijn nagekomen. Het meest betrokken personeel leek het zinkend schip te verlaten, er was duidelijk een tekort aan verzorgend personeel, veel niet altijd goed gekwalificeerde uitzendkrachten. ouderen kregen steeds ander personeel aan bed. etc.etc. alleen bij het einde van haar leven, was er voldoende en betrokken zorg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem

Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening. Graag komen we met u in contact. Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met Coert Veenstra T: 023 892 7900 of E: c.veenstra@sintjacob.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.