Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem op 4 januari 2019

Tijdens de kerstdagen was de zorg weer erbarmelijk. Daarna ook. Mijn moeder heeft 24 uur rondgelopen met een kleddernat broekje dat ik de avond daarvoor zelf had aangetrokken en de dag daarop ‘s avonds weer tegenkwam. Een paar dagen later had ze ‘s ochtends om 11.00 uur nog hetzelfde kleddernatte broekje aan dat ik de avond daarvoor had aangetrokken. Ze heeft met dit broekje 14 uur mogen rondlopen. Eergisteren wederom. De hele middag heeft ze geen ander broekje aangekregen . Je vraagt je af hoe lang het nog duurt dat ze ( open ) wondjes aan haar billen krijgt. Oogdruppels worden regelmatig ‘s ochtends vergeten door de “verpleging” . Er zijn ook medewerkers die hun werk goed doen Je loopt bij Sint Jacob regelmatig op tegen een muur van leidinggevende en management.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout - Haarlem

Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening. Graag komen we met u in contact. Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met Coert Veenstra T: 023 892 7900 of E: c.veenstra@sintjacob.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.