Naar de navigatie Naar de inhoud

Sint Jacob, Zorgcentrum Sint Jacob in de Hout

Verpleeghuis en verzorgingshuis

6
.6
Adres
Zuiderhoutlaan 1 2012 PJ Haarlem
Telefoon
023-8927900
Locatie
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier


Deel dit profiel met anderen

50 resultaten voor je selectie:

15 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik vind dat de privéruimtes en de algemene ruimtes qua schoonmaken niet heel goed gedaan worden. Ik vind dat de vaste medewerkers goed werk afleveren. Gemiddeld vind ik de verzorging en de omgang...

6.5
Lees meer
15 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De afspraken worden nagekomen, voor zover dat mogelijk en binnen bereik is. Op het gebied van verzorgen vind ik dat het goed gaat. Als ik hulp vraag, wordt er adequaat gereageerd. De omgang met...

8.5
Lees meer
11 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De afdeling waar de zorgbehoevende woont ziet er heel schoon en netjes uit. De medewerkers zijn vriendelijk. Alle vaste medewerkers zijn zeer betrokken en liefdevol. Jammer dat er weinig medewerkers...

8.0
Lees meer
11 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

In het begin had ik veel klachten, deze zijn inmiddels verbeterd. Zo was er in het begin een arts die niet voldeed aan alle eisen. Mijn moeder had rugklachten. Ik heb zelf ervoor gezorgd, dat ze naar...

6.8
Lees meer
11 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Op de vloer worden afspraken nagekomen. De afspraken over de zorg gaan goed. Hogerop gaat dat minder. Ik denk dat dat komt door de visie en personeelsgebrek. De medewerkers zijn heel betrokken en...

7.8
Lees meer
11 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik ben tevreden over de instelling. Mijn moeder krijgt de aandacht die ze verdiend. Ik vind de medewerkers heel attent. Er werd bijvoorbeeld een keertje aardbeien achtergehouden, terwijl mijn moeder...

7.0
Lees meer
10 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik vind dat de medewerkers heel correct en rustig met mij en met de bewoner omgaan. Ik kan alles vragen en krijg ook een goed antwoord. Dit is zeker bij het vaste personeel het geval. Bij de...

8.2
Lees meer
10 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Alle afspraken gaan goed. Er zouden meer handen aan het bed moeten zijn. Ze zijn lief voor mijn moeder ze doen het met respect voor mijn moeder. Ik vind dat wel fijn. Regelmatig krijgen we een...

6.7
Lees meer
9 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De bewoners maken samen het eten en ik krijg goede informatie over wat de bewoners eten. Er worden foto's gemaakt van de activiteiten en dat is voor mij belangrijk. Het mailcontact is goed. De...

8.3
Lees meer
9 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik vind de vaste medewerkers heel goed. Ze zijn heel goed in hun werk. Zij weten precies wat er moet gebeuren. Er wordt echter ook veel gebruik gemaakt van uitzendkrachten. Zij missen de juiste...

7.7
Lees meer
9 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Het is een vrij oud gebouw. De kamer is groot genoeg, De schoonmaak van de kamer van mijn moeder kan beter, dit geldt ook voor de andere ruimtes. Door drukte van het personeel wordt er niet altijd...

6.8
Lees meer
8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Het duurt vaak lang als we iets gedaan willen krijgen. We moeten er dan enkele keren naar vragen. Het gaat bijna nooit in een keer, maar uiteindelijk komt het wel goed. We nemen de medewerkers niets...

7.5
Lees meer
8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Met de beperkte middelen die ze hebben doen ze hun best. Het zou beter kunnen als er meer personeel zou zijn. Het is niet allemaal gelijk wat ze doen, maar ze proberen hun best te doen. Er is veel...

7.0
Lees meer
8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De ene medewerker luistert beter dan de andere medewerker, maar dat verschil hou je overal. Ik vind het over het algemeen positief, maar wat het belangrijkste is, is dat mijn moeder zich er heel...

7.3
Lees meer
8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

We hebben maandelijks gesprekken met de leiding en komen er zelf ook regelmatig. We zijn heel tevreden over de zorg en alles eromheen. Je kan zo binnenlopen als je een vraag hebt. We krijgen...

8.0
Lees meer
8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik hoor weleens dingen via andere mantelzorgers, die ik liever van het huis zelf zou horen. Ik heb het idee dat er 's avonds niemand in de buurt is voor de bewoners. Het lijkt of er te weinig...

7.3
Lees meer
8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De verzorgers doen echt hun best om het zo goed mogelijk voor mijn moeder te doen, maar ze zijn soms met te weinig. Voor om de dag douchen is geen tijd. Alles wat ik afspreek komen ze na. Er wordt...

8.3
Lees meer
8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Als er veranderingen zijn, word ik regelmatig gebeld om op de hoogte gehouden te worden. Soms moet ik zelf achteraan. Het is heel verschillend door wie mijn moeder wordt geholpen. Soms wordt zij als...

6.8
Lees meer
8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De medewerkers zijn vriendelijk en geven antwoord als ik wat vraag. Ze doen hun best om mijn moeder mee te laten doen aan allerlei activiteiten. Ik krijg binnen een paar dagen antwoord op mijn...

8.3
Lees meer
8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De verzorgers hebben een gebrek aan tijd, omdat ze teveel werk hebben en met te weinig mensen zijn. Er zou meer personeel moeten zijn. Sommige medewerkers doen hun werk met minder interesse, maar de...

7.5
Lees meer

Filters

  • Klachten over uw behandeling?

  • Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

    Meld klacht