Waardering van Sint Jozef Wonen en Zorg, Woonzorg - Meijel op 7 juli 2016 interview

7.7

Ze zorgen ervoor, dat de medicijnen op tijd komen. Als er wat is, dan hoef ik maar te bellen en ze zijn er. Ik heb een aandoening gehad. Ik ben vanuit het ziekenhuis gekomen. Ze hebben mij vervolgens goed behandeld. Als ik geholpen moet worden, dan zijn ze er direct. Ze hebben alle aandacht voor mij. Ik heb geen klachten. Ik wilde iets weten over de medicijnen en vervolgens lag dit al klaar. Als ik het vergeet, dan ligt het ook klaar. Ik heb een fijne kamer. Ik heb een mooi uitzicht. Het is een beetje koud op de kamer, maar we hebben inmiddels een nieuwe ketel. Ik kan er ook gemakkelijk in en uit gaan. Het is toegankelijk. Ze hebben hier heel veel vrijwilligers. S'nachts zijn altijd twee mensen aanwezig. Ze hebben het wel druk. Er zou wel iemand erbij kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jozef Wonen en Zorg, Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.