Sint Jozefoord, verzorgings- en verpleeghuis

Duyn en Daelseweg 15 5391 EC Nuland
Deze locatie is onderdeel van Sint Jozefoord

Waardering van Sint Jozefoord, verzorgings- en verpleeghuis - Nuland op 7 oktober 2021

Dementie

Wat valt er nog meer te zeggen, dan dat ik zeer tevreden ben, over hoe men met cliënten en mantelzorger en familie omgaat. Er wordt heel veel ondernomen met de cliënten, dat waardeer ik zeer. Ook ik als mantelzorger wordt goed te woord gestaan. Er wordt ook duidelijkheid gegeven over de toestand van de cliënt naar mij toe, als ik op St Jozefoord ben. Het enige wat ik spijtig vind, is dat in het cliënten portaal te weinig wordt weergegeven over wat de cliënt zoal gedaan heeft op een dag. Want als ik bij haar kom weet ze het zelf niet meer te vertellen, dus kan ik daar geen gesprek over beginnen. En dat zijn de gesprekken om haar een klein beetje bij de tijd te houden en er over na te denken wat ze gedaan heeft door de dag heen. Als ik het niet in het cliënten portaal krijg weet ik het niet. Dat is het enige waar ik graag wat verandering in zie. Verder ben ik heel dik tevreden met heel St Jozefoord.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jozefoord, verzorgings- en verpleeghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.