SVRZ De Blide, zorgcentrum

Alberdingk Thijmstraat 1 4532 CZ Terneuzen
Deze locatie is onderdeel van SVRZ

Waardering van SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen op 21 juni 2018 Interview

Het gebouw ziet er mooi uit en ik heb een prachtig appartement. Ik heb een kamer, een slaapkamer, een klein keukentje en een mooie badkamer. Ik ben erg veel in mijn appartement en ik krijg veel bezoek van mijn kinderen en oude buren. Er wordt gezamenlijk gegeten in de woonkamer en als ik dat wil kan het op mijn kamer gebracht worden. Het eten wordt aangeleverd vanuit een centrale keuken en ik vind het niet altijd even lekker. Als er vers gekookt wordt, dan is het lekkerder. Ze maken af en toe wel zelf soep of rauwkost. Er is een terras bij de gezamenlijke woonkamer. Daar wordt veel gebruik van gemaakt. Eén keer in de week is er een klein winkeltje open. Dat wordt door een vrijwilligster gedaan. Er worden in de winter veel activiteiten georganiseerd. Daar zijn ook veel vrijwilligers voor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen

Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u niet volop kunt genieten van het eten. Ik neem uw opmerking daarover serieus en zal dan ook onderzoeken of er verbetering mogelijk is.
Met vriendelijke groet, Piet Huijzers, locatiemanager SVRZ De Blide, De Redoute en ’t Verlaet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ De Blide, zorgcentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.