SVRZ De Blide, zorgcentrum

Alberdingk Thijmstraat 1 4532 CZ Terneuzen
Deze locatie is onderdeel van SVRZ

Waardering van SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen op 21 juni 2018 Interview

Het maken en nakomen van de afspraken vind ik oké. De verzorging vind ik minder. Ik heb namelijk de indruk dat de groep onderbezet is. Mijn moeder is verzorgingsafhankelijk , maar er is gewoon geen tijd om haar de zorg te geven die zij nodig heeft. Ik heb al een paar keer gemerkt dat mijn moeder niet fatsoenlijk aangekleed wordt en daar kan ik behoorlijk nijdig over worden. De persoonlijke verzorging zou veel beter kunnen naar mijn idee, het gebeurd namelijk nogal eens dat mijn moeder niet altijd fris ruikt. Ik merk wel dat iedereen erg zijn best, maar er zijn gewoon handen tekort. Ik vind dat mijn moeder wel aandacht krijgt, maar als er meer personeel zou komen dan zou dat nog meer zijn. De activiteiten zijn goed geregeld, zo worden iedere twee weken haar nagels gelakt en is er bingo. Er is ook regelmatig live muziek. Ik kan altijd iedereen aanspreken met mijn vragen en als er iets is met mijn moeder, dan word ik daar telefonisch over verwittigt. Ik vind de accommodatie en de voorzieningen prima. Aan de kant waar mijn moeder verblijft, kijk je uit op een mooie vijver. Mijn moeder heeft een gezellige kamer met een eigen badkamer. Er wordt op de groep zelf gekookt en als mijn moeder dat wil, dan mag ze daarbij helpen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen

Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u niet helemaal tevreden bent over de zorg. Onze medewerkers werken dagelijks hard om kwalitatief goede zorg te bieden met voldoende echte aandacht. We zijn ons ervan bewust dat de werkdruk groot is. We zijn dan ook altijd bezig met het zoeken naar verbeteringen.
Met vriendelijke groet, Piet Huijzers, locatiemanager SVRZ De Blide, De Redoute en ’t Verlaet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ De Blide, zorgcentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.