SVRZ De Blide, zorgcentrum

Alberdingk Thijmstraat 1 4532 CZ Terneuzen
Deze locatie is onderdeel van SVRZ

Waardering van SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen op 1 februari 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, wel moet ik soms lang wachten als ik gebeld heb. Ook de hulp bij het aantrekken van mijn steunkousen komt vaak laat. Ze zijn wel erg lief voor me en ze doen erg hun best ondanks de drukte. Ik ben wel heel blij met mijn appartement, het is lekker licht en groot genoeg en ik kan makkelijk de badkamer in met mijn rolstoel. Ik vind wel dat het eten wat beter kan, het gehakt is erg droog en in de hachee zit erg weinig vlees, voor de rest is het wel smakelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ De Blide, zorgcentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.