SVRZ De Blide, zorgcentrum

Alberdingk Thijmstraat 1 4532 CZ Terneuzen
Deze locatie is onderdeel van SVRZ

Waardering van SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen op 21 juni 2018 Interview

Ik heb meerdere keren wat door moeten geven aan de medewerkers voordat er wat mee gedaan werd. Toen de afspraak echt gemaakt was, werd het wel nagekomen. Mijn moeder heeft veel aandacht nodig en die krijgt ze ook. Ze accepteert alleen niet alles, maar de medewerkers blijven haar meevragen voor activiteiten. Ze heeft een ruime, fijne kamer. Het is een vrij nieuwe accommodatie. Mijn moeder verblijft op kleinschalig wonen en dat is voor deze zorgverlener iets nieuws. Ze zitten daarom nog echt in de opstartfase en zijn aan bedenken wat voor activiteiten ze kunnen organiseren. Handwerkclubje, beautysalon of een dagje naar de bioscoop.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen

Bedankt voor uw waardering. Het is goed te lezen dat u de visie van SVRZ op kleinschalig wonen onderstreept. Doordat we er nog niet zo lang mee werken is het voor iedereen nog een beetje wennen. Maar de reacties zijn voornamelijk positief.
Met vriendelijke groet, Piet Huijzers, locatiemanager SVRZ De Blide, De Redoute en ’t Verlaet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ De Blide, zorgcentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.