SVRZ De Blide, zorgcentrum

uit 23 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen op 2 september 2020

Wondverzorging

Waardeloos zorgcentrum, verzorging slecht, katheters die niet geleegd worden en als klapper op de vuurpeil onbeschoft tegen bewoners en familie

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen

We vinden het spijtig te lezen dat u ontevreden bent over de zorg in De Blide. We willen graag met u in contact komen zodat we over uw ervaring kunnen praten. Tevens kan ik dan beter met uw opmerkingen aan de slag. U kunt mij bereiken via p.huijzers@svrz.nl of via het centrale nummer van de Blide: 0115-642800
Met vriendelijke groet, Piet Huijzers, locatiemanager SVRZ De Blide / De Redoute / ’t Verlaet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ De Blide, zorgcentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.