SVRZ De Blide, zorgcentrum

uit 24 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen op 14 september 2020

Hart- en vaatziekten

zorg onvoldoende , personeel helpende ++ triest dat deze mensen in de zorg werken. Als kanttekening dat de verpleegkundige wel gekwalificeerd zijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ De Blide, zorgcentrum - Terneuzen

We betreuren het heel erg dat uw ervaring met onze zorg zo negatief is. De verzorgende 2+ zijn medewerkers die een opleiding hebben gevolgd en gekwalificeerd zijn. Graag willen we met u in contact komen om over uw ervaringen te spreken. U kunt mij bereiken via p.huijzers@svrz.nl of via het centrale nummer van de Blide: 0115-642800. Met vriendelijke groet, Piet Huijzers, locatiemanager SVRZ De Blide / De Redoute / ’t Verlaet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ De Blide, zorgcentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.