SVRZ De Redoute, zorgcentrum

Canadalaan 58 4551 AL Sas van Gent
Deze locatie is onderdeel van SVRZ

Waardering van SVRZ De Redoute, zorgcentrum - Sas van Gent op 6 februari 2017 Interview

De medewerkers hebben veel aandacht voor mij. De verpleging is prima en heel deskundig. Ik heb geen klagen daarover. De afspraken die er gemaakt zijn, worden goed nagekomen en als ik bel dan komen de medewerkers direct. De omgang met het personeel is heel goed en ze zijn erg lief voor mij. De accommodatie is prima; het is schoon en netjes. Ook de omgeving is prima. De kwaliteit van leven is goed en het past goed bij mij. Er wordt goed naar mij geluisterd; als ik een vraag heb, dan krijg ik altijd goed antwoord. Het eten is hier heel lekker. Ik heb het goed naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ De Redoute, zorgcentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.