SVRZ De Redoute, zorgcentrum

Canadalaan 58 4551 AL Sas van Gent
Deze locatie is onderdeel van SVRZ

Waardering van SVRZ De Redoute, zorgcentrum - Sas van Gent op 21 juni 2018 Interview

Ik ben heel tevreden hier. Ik heb een eigen kamer, een aparte slaapkamer en een douche. Er is een gezamenlijke huiskamer. Daar ga ik voor de maaltijden naar toe. Er wordt elke dag vers gekookt en ik kan kiezen uit twee menu's. De medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk voor me. Ik kan niet anders zeggen dan dat het hier goed is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ De Redoute, zorgcentrum - Sas van Gent

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over het eten. Lekker en gezond eten vinden wij erg belangrijk voor onze cliënten.
Met vriendelijke groet, Piet Huijzers, locatiemanager SVRZ De Blide, De Redoute en ’t Verlaet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ De Redoute, zorgcentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.