Waardering van Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis - Rotterdam op 19 juni 2016

7.2
  • Hartfalen

Als je er van uit gaat dat het niet je woonhuis is, dan is het goed vertoeven in Sonnenburgh Charlois. Zoals er thuis wel eens wat is, is dat hier ook zo.één ding vind ik heel erg, door bezuiniging krijg je in de verzorging geen 2 plakjes! per boterham maar 1 plakje van 13-15 gram. In een land vol eten en overschot moet dat plakje beleg de zaak redden.. dit vind ik niet uit te leggen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis - Rotterdam

Beste melder,
Allereerst bedankt voor uw waardering. Stichting Sonneburgh is recent overgestapt naar een andere leverancier van levensmiddelen. Zoals u heeft geconstateerd, biedt deze leverancier minder gram kaas aan in haar verpakkingen. Sonneburgh heeft hierover contact opgenomen met de leverancier met het verzoek het aantal gram per verpakking te verhogen. De leverancier heeft inmiddels het productieproces aangepast. U ontvangt nu weer 2 plakjes kaas per verpakking (a 15 gram per plakje).
Mocht het in de toekomst nog een keer voorkomen dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg- en/of dienstverlening dan willen wij u ook van harte uitnodigen gebruik te maken van onze interne klachtenregeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.