Waardering van Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis - Rotterdam op 17 oktober 2017 interview

8.5

De verzorgenden gaan heel erg goed met ons om. Ze betrekken mij bij de zorg van mijn tante. Als ik aan de verzorgenden vraag hoe het met mijn tante gaat, krijg ik daar een eerlijk antwoord op. Ik denk dat mijn tante de juiste zorg krijgt. Dat merk ik aan haar doen en laten. Ik merk het ook aan de lichamelijke verzorging, bijvoorbeeld aan haar kleding. Het is best een grote accommodatie, maar mijn tante heeft toch een eigen plekje in het gebouw. Er is genoeg ruimte. Mijn tante kan televisie kijken en ze kan naar buiten kijken. Er worden ook spelletjes gedaan op de afdeling zelf. Dat vind ik goed. Het gebouw is enigszins modern. Daar hebben ze gelukkig wel rekening mee gehouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.