Waardering van Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis - Rotterdam op 16 oktober 2017 interview

8.7

Het is een tijdelijke oplossing voor mijn moeder. Ze is daar vanuit het ziekenhuis terecht gekomen om te revalideren. Zij is een moeilijke eter, maar ze doen er alles aan om haar toch op gewicht te krijgen en te houden. Zo hebben ze mij laatst gevraagd om 'bouwstenen' te halen voor haar, dat zijn een soort cakejes vol met voedingsstoffen. Het verpleeghuis kan dat niet geven, die hebben enkel flesjes om aan te sterken, maar dat vind mijn moeder erg vies. Dat vind ik erg goed, want die flesjes gooide ze weg of ze dronk het gewoon niet op. Er worden veel verschillende activiteiten georganiseerd. Ze zorgen dat de mensen bezig blijven. Zo wordt de krant voorgelezen, waarna er een kleine quiz over wordt gehouden. Er is een natte neuzenclub, waarbij mensen hun hond meebrengen. Dat vind ik geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.