Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis

Groene Kruisweg 381 3084 LM Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Hervormde Stichting Sonneburgh

Waardering van Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis - Rotterdam op 6 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben best tevreden over mijn kamer al mag hij wel wat groter zijn zodat ik wat meer eigen spulletjes neer kan zetten. De badkamer moet ik met 1 iemand anders delen en dat vind ik niet fijn. De schoonmaak zou wel beter kunnen. Het eten gaat er mee door. De opmaak alleen al is niet goed. Alles smaakt hetzelfde en is over het algemeen erg flauw. Afspraken nakomen daar mankeert nog wel eens wat aan. Soms moet je lang wachten en soms vergeten ze wel eens wat. Ik wordt hier over het algemeen netjes behandelt en ze nemen mij erg serieus. Binnen mijn beperkingen kan ik nog goed mijn eigen regie houden en doen wat ik zelf wil. De communicatie tussen verschillende medewerkers zou wel een stuk beter moeten want regelmatig moet ik iets wel 3x of 4x vragen of zeggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.